Řešení pojistných událostí
Máte skla připojištěná? Událost za Vás nahlásíme a s pojišťovnou vše vyřešíme. Vy se nemusíte o nic starat a budete mít jistotu, že pojišťovna danou pojistnou událost uzná a vyplatí.
Stačí nám zavolat, nebo napsat a my se Vám ozveme.
K nahlášení pojistné události od Vás budeme potřebovat
- Název pojišťovny, u které máte pojištění. Může se jednat o připojištění skel, havarijní pojištění, případně jiné doplňkové pojištění.
- Informace o vozidle – o jaký model a typ vozidla se jedná, registrační značku poškozeného auta a informace o majiteli, případně provozovateli vozu. Veškeré údaje jsou uvedené v technickém průkazu vozidla.
- Podrobnosti rozbití skla jako je místo a čas, kde k poškození došlo. Také potřebujeme znát umístění a rozsah poškození autoskla (zda se jedná o tečku, nebo prasklinu a její velikost).
Tyto informace potřebujeme k nahlášení a registraci pojistné události. Další záležitosti spojené s vyřízením a úhradou opravy, či výměny zařídíme na pojišťovně za vás.
Po registraci škody už jen stačí si domluvit termín opravy, nebo výměny u Vás na adrese. My zajistíme prohlídku poškození, kterou pojišťovny vyžadují a doložíme veškerou potřebnou fotodokumentaci ke škodě na pojišťovnu. Vy se už o nic nestaráte a pojišťovna Vám poté zašle informaci o ukončení a vyřízení pojistné události.
Výměny či opravy pro Vás zajistíme z pojištění u následujících pojišťoven
- Generali Česká pojišťovna
- DIRECT pojišťovna
- Allianz pojišťovna
- Kooperativa pojišťovna
- Česká podnikatelská pojišťovna
- ČSOB pojištovna
- AXA pojišťovna
- Pillow pojišťovna
- Hasičská vzájemná pojišťovna
- UNIQA pojišťovna
- Slavia pojišťovna
Jste na prvním místě
Proč si vybrat právě nás?
Mobilní servis
Realizace na Vámi zvolené adrese a Vámi zvoleném čase.
Pracujeme i o víkendech
Práce o víkendu nám není cizí. Snažíme se vždy klientovi vyjít vstříc.
Řešení pojistných událostí
Máte skla připojištěná? Událost za Vás nahlásíme, nemusíte se o nic starat.